Obserwatorzy

piątek, 29 listopada 2013

Nowiny spod lady

Zastanawiałam się długo, oj długo, czy wypada, żebym tu, na blogu, ogłaszała co mam nowego w sklepie "U Czeremchy" - czyli mojej pasmanterii... Bo sklep wciąż się rozwija, asortyment rośnie... Z kolei blog wydawał mi się miejscem raczej "szyciowym" niż handlowym.

Zdarzyło mi się odbyć w tzw. międzyczasie konsultacje społeczne z moimi ulubionymi współforumowiczami płci obojga z E-krawiectwa. Konsultacje oko w oko, bo mające miejsce na zlocie w łódzkiej Strimie, miejscu w którym na nasze sabaty wciąż patrzy się przychylnym okiem...

Mieliśmy sponsorów, a jakże -








oraz sklep internetowy tkaniny.net. Dzięki sponsorom ze zlotu nasze torby w dniu wyjazdu były bardziej pękate, niż w dniu przyjazdu.

Zatem - społeczeństwo /przynajmniej jego część, obecna na zlocie/ zdecydowało, że mam tu, na blogu przekazywać "zajawki" odnoszące się do nowych produktów.

Co czynię.

W ofercie ostatnio pojawiły się stopki ETI - znane, popularne i lubiane.

 Igły Schmetz mają nowe, łatwiejsze do przełknięcia ceny.

No i pojawiło się sporo aplikacji - łatwych do umocowania na tkaninie - bo naprasowywanych żelazkiem.

To tyle - na razie. Mam mnóstwo następnych produktów do wprowadzenia ;-)




6 komentarzy:

  1. Nowinki wydaje mi się zawsze są mile widziane, a raczej wiedza o nich. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wypada,wypada :-)))
    aaaa mam jeszcze małe pytanko:możliwe jest w ogóle nabycie taśm dekoracyjnych w łowickie wzory??? choruje na takie od dawna ,niestety nigdzie nie mogę ich znależć.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Nowinki jak najbardziej :) więc pisz pisz Czeremcho :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też uważam że nowinki wypada jak najbardziej umieszczać.
    Raz że ja się dowiem że coś istnieje, dwa dowiem się że jest u Ciebie w sklepie - bo przecież sklepu nie monitoruję codziennie...

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem ZA nowinkami na blogu :D Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej. Nominowałam Cię do zabawy http://mjakmagda.blogspot.com/2013/12/odkrywam-swoje-mae-tajemnice.html

    OdpowiedzUsuń